این پست بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار زیاد مهم هست

سلام خوبید 💗

 

میخام در‌مورد یه چیزایی حرف بزنم این وب پنجاه تا فالور داره خیلیا هم وبو دنبال میکنن اما اکانتت ندارن ،ولی یدونه دانلود هم نمیکنید ببخشید؟میاید خصوصی درخاست میدید دانلود نمیکنید این ماه صدو دوتا فایل اپلود کردم برای کی یکی هم دانلود نداشتن بخدا یکی هم نداشتن،اگه وب‌ ایزوان نمیخاید الکی نگید دانلود شد ،کامنت که نمیزارید دنبال نمیکنید دانلود نمیکنید پس بهتره اصلا اپلود نکنم،ت‌وی سخت ترین دوران مدرسه هستم بای صد تا صد تا اپلود میکنم،حداقل وارد لینک ها بشین دانلود نکنید که پاکشون نکنه با اپلود بوی دانلود نمی‌کنید چون خیلی خسته اید؟که دوتا دکمه بزنید؟عجب با اپلودر صدتا برنامه آپلود اپ میکنم حتی بازدید هم ندارن ،پس این همه بازدید و اینا واسه چیه؟فک میکنید من چی هستم کلی درخواست ی دادید گذاشتم پس دانلود کنید لطفاً یه کوچولو از ما کسایی که وب داریم حمایت کنید از همین الان میگم فردا نیاید بگید وای وای این لینک خرابه درستش کن چون انجام نمیدم ،توهین نکردم به کسی همه رو میگم!!!پس دیگه درخاستی ندید وقتی دانلود نمیکنید .من که اصلا مشکل نت ندارم چون نت فراوان دارم من مشکل اینو دارم(وقت) وقتمو هدر میدم که شما دانلود کنید بازدید اجرای FIESTA  ،ا۹۸۷ اره نهصدو هشتاد پ هفت بوده اما یه دونه دانلود نداشت حتی یه دونه ،مشکلی دارید انفالو!

 

دارم میگم حداقل برید توی لینک پنچ دقیقه بعد در بیاید تا حداقل پاک نشن لینکا

 

شاید باورتون نشه اما هیچ دانلود یوتیوب برام کار نمیکنه از بس باهاشون دانلود کردم

 

لطفا حداقل روزی یه کامنت بزارید بفهمم روح نیستید

 

اره الان خیلی عصبی هستم

 

پلیزززز درک کنید

 

وب ایو ،ده تا وب دیگه ادمینم و وب دارم

 

این پستو توی وب ایو هم میزارم